Wednesday, October 9, 2013

Nieuwe zilla op komst!

Victor Brenntice: nieuwe zilla op komst

Ik heb begrepen dat, nu ik naar Amerika ben verhuisd, er meerdere Plazillianen zijn die graag zouden zien dat ik artikelen ga schrijven die aan Amerika gerelateerd zijn. Om die reden heb ik besloten om aan dat verzoek gehoor te geven, want er zijn meer dan genoeg thema's om over te schrijven.

Over een tijdje - wanneer weet ik nog niet precies omdat ik het op het moment veel te druk heb met mijn echte leven - zal er dan ook een zilla genaamd 'Amerika' komen. Artikelen die in die zilla worden gepost zullen gewoon in het Nederlands worden gepubliceerd - althans, voorlopig. Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst ook Engelstalige artikelen zal gaan publiceren.

Tot zover het laatste nieuws dat ik voor jullie heb,

No comments:

Post a Comment